רוצה פרטים על מיומנויות אישיות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי מיומנויות אישיות

רוצה לדעת על מיומנויות אישיות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל87% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי מיומנויות אישיות  - כמה זה עולה? איך מתחילים?

מיומנויות אישיות הינן כישורים נלמדים, שאותם יכולים עובדים לרכוש כדי לשפר את התפקוד המקצועי. כישורים אלו, הידועים גם בשם "מיומנויות רכות", כוללים ביטחון עצמי, מודעות, תקשורת בין אישית יעילה, עבודת צוות, ועוד. מנהלים יכולים לסייע לעובדיהם לחזק ולבנות כישורים אלו, וכך להעצים את עובדיהם, ובד בבד גם להצעיד קדימה את הארגון כולו.

 

לשם כך קיימים קורסים מגוונים, שבהם ניתן לטפח חוזקות אישיות, ולהתמודד עם אתגרים וקשיים. מרבית הקורסים מתקיימים במתכונת סדנאות או השתלמויות קצרות הממוקדות לצורכי הארגון, וכן ניתן ללמוד תחום זה במסגרות לגמול השתלמות.

 

למי מתאימים הקורסים?

 

הקורסים יכולים להתאים לקהלי היעד הבאים:

  • עובדים בתחומי משאבי האנוש, ניהול הצוותים, וההדרכה הארגונית, המעוניינים בפיתוח כישורים הנדרשים בעבודתם.
  • מנהלים ובכירים בארגונים, המעוניינים בהכשרה ממוקדת לפיתוח כישורי הניהול.
  • יועצים, מדריכים, ומאמנים, המעוניינים לסייע ללקוחותיהם בתהליכי העצמה.

 

למה כדאי לי ללמוד?

 
תחום זה נלמד לרוב במסגרת קורסים לארגונים, ומטרתו לתרום לחיזוק הכישורים המקצועיים של העובדים, כדי להגביר את התפוקה והיעילות, ולטפח מוטיבציה. מנהלים יכולים להשתמש בהכשרות אלו כדי לגבש ולהעצים צוותים בארגוניהם, לסייע לעובדים העומדים בפני קידום או פרויקט חדש, ועוד.
 
נושאי לימוד
  • חוסן בארגונים.
  • עמידה מול קהל.
  • בניית פרזנטציות.
  • דינמיקה בצוותים.
  • פיתוח המוטיבציה.
  • חשיבה אסטרטגית.
  • איתור חוזקות אישיות.
  • סגנונות תקשורת ניהולית.
  • ועוד.
     
מה לומדים?
 
במהלך הקורסים, לומדים המשתתפים כיצד לנתח את דפוסי התנהגותם באופן יעיל ואיכותי יותר. הם מקבלים הדרכה לקראת פיתוח חזון אישי והגשמתו. אלה הם מפתחות חשובים בפיתוח מיומנויות אישיות, במגוון תחומי עיסוק. כישורים אלו מתפתחים ונטמעים בעובד תוך כדי ניסיון, ולכן כוללים הקורסים הדגמות, תרגילים מעשיים, סימולציות, ודיונים, המאפשרת תרגול בפועל לצד למידת עמיתים.
 
מהו משך הלימודים?
 
מדובר לרוב על קורסים קצרים, שהיקפם כחודשיים עד שלושה חודשים, המתקיימים במתכונת נוחה וגמישה המותאמת במיוחד לאנשים עובדים.. עם זאת, ישנם גם מסלולים מרוכזים בהיקפם, הנפרסים על פני מספר שבועות ואף מספר ימים רצופים, במתכונת סדנאות חווייתיות. נוסף על כך, חלק מן המסלולים נלמדים במסגרת קורסים גמול השתלמות, והיקפם נע בין 40 - 100 שעות אקדמיות, המחולקות לבין 5 עד 10 מפגשים בממוצע, אחת לשבוע.
 
כמה זה עולה?
 
עלות הקורסים נעה בין 1,000 - 3,000 שקלים בממוצע, אולם עשויה להיות גבוהה מטווח זה. המחיר מושפע מהיבטים כגון משך התכנית, לימודים פרונטליים או מקוונים, קהל היעד (למידה לארגונים או ללומדים פרטיים), ועוד. קורסים לגמול השתלמות כרוכים בעלות הנעה לרוב בין 750 - 2,000 שקלים.
 
היכן לומדים?

 

  • הדרכה יוצרת פיתוח ארגוני בע"מ (ירושלים): חברה זו, המתמחה בפיתוח והדרכת עסקים קטנים, מעבירה סדנאות בפיתוח מיומנויות אישיות בתחום העסקים והעצמת המנהלים.

 

  • המרכז הישראלי לניהול (תל אביב): המי"ל עורך קורס מיומנויות ניהול, שבו יכולים מנהלים ללמוד לשפר את הביצועים המקצועיים, תוך מענה לאתגרים בארגון. היקף הקורס 40 שעות.

 

  • מכון תמר (גבעת שאול, פרדס חנה, מעלה אדומים, ודימונה): מכון לקורסים לגמול השתלמות, בהם ניתן למנות פיתוח מצוינות, אינטליגנציה רגשית, שפת גוף, שיפור השירות, ועוד. היקף הקורסים נע בין 40 - 100 שעות.

 

  • בית הספר לדיבור מול קהל (רמת גן): בית ספר זה, המתמקד במקצועות העמידה בפני קהל, הנאום, והפרזנטציה, מציע קורס מיומנויות תקשורת בין אישית, תוך פיתוח הביטחון העצמי והתגברות על חששות.

 

  • עוצמתי (רחובות): חברה המתמחה בתחום הפסיכולוגיה החיובית. בקורס לומדים למפות חוזקות אישיות, ליצור דפוסי חשיבה מועילים, ולבנות דפוסי תקשורת המקדמים מטרות. היקף הקורס מותאם לצורכי הארגון.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על מיומנויות אישיות?

רוצה לדעת יותר על מיומנויות אישיות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד מיומנויות אישיות
טיפים ממומחים בנושא מנהל עסקים
אמרי גלאי
"למי שטובים מאוד בניהול צוות ובעלי קשרי אנוש טובים יש אפשרויות במגוון תפקידים ניהוליים. בתפקידים כאלה חשוב להבין מה מניע עובדים ואיך לתת להם מוטיבציה ופידבק בדרך שתחזק אותם. כשאני מגייס לתפקידים כאלה אני מחפש קודם כל אנשים שיודעים לרתום אחרים איתם, חשובה מאוד גם יכולת לתת דוגמה אישית."
"להיות מנהל זה לאו דווקא לנהל אנשים. יש מגוון תפקידים חשובים ובכירים שבהם לא מנהלים ישירות עובדים אחרים, בעיקר בניתוח מספרים ונתונים, תפקידים שמתאימים לבעלי רקע בחשבונאות וכלכלה."
אמרי גלאי
מנכ"ל וולט ישראל
ד"ר תמי אמיר
הכישורים הנדרשים מסטודנט/ית למנהל עסקים הם כישורים לוגיים אנליטיים טובים, לצד כישורים כמותיים טובים. שליטה טובה בשפה האנגלית הכרחית הן ללימודים והן לתעסוקה. הבנה טובה בתחום המילולי (שפתי) וכמו כן כישורים טכנולוגיים באופן כללי, מהווים יתרון.
תחומי העניין המתאימים הם התחומים היזמיים - עסקיים (ניהול, כספים) לצד תחומי עניין חברתיים (רצון לעבוד עם אנשים) וארגוניים (הבנה בנהלים, זכויות, חברות).
מבחינת תכונות האישיות, בטחון עצמי, רצון להוביל, להשפיע, לנהל, עצמאות ולעיתים משיכה קלה ללקיחת סיכונים. כל  קרא עוד...
ד"ר תמי אמיר
מנהלת המדור לייעוץ לימודי באוניברסיטת ת"א