קורס עיצוב גרפי לדיגיטל חשיפה האוניברסיטה הפתוחה

שירות אישי - צור קשר
קורס עיצוב גרפי לדיגיטל חשיפה האוניברסיטה הפתוחה

קורס עיצוב גרפי לדיגיטל בבית הספר חשיפה

 

קורס עיצוב גרפי לדיגיטל המתקיים בבית הספר חשיפה של האוניברסיטה הפתוחה כולל התמחות באפיון ובעיצוב ממשק וחוויית המשתמש (UI/UX). תכנית זו מתקיימת תחת הפיקוח האקדמי ובמעטפת של האוניברסיטה הפתוחה. בקורס מכשירים מעצבי מוצר דיגיטליים המעורבים בתהליך פיתוח המוצר, החל משלב הרעיון, דרך אפיון חוויית המשתמש, ועד למיתוג ולעיצוב החזותי של המוצר. 

 

היכן לומדים?

 

מתקיים בשלוחת מכון מופ"ת, קריית חינוך תל אביב. ניתן ללמוד גם במתכונת מקוונת.

 

 

מה משך הקורס ומתכונתו? 


היקפו של הקורס הינו 4 סמסטרים, הוא כולל 429 שעות לימוד מעשי, וכן 150 שעות תרגול תוכנות כללי, ו – 85 שעות פרויקט. מתכונת הקורס משלבת הרצאות, תרגילים בכיתה, ותרגילים ופרויקטים מעשיים שאותם מבצעים הסטודנטים בבית.

 

מה לומדים?

 

להלן הנושאים הנלמדים במהלך הקורס, בחלוקה לתחומים:

 

תחום העיצוב הגרפי:

  • השפה החזותית לדיגיטל ולדפוס.
  • טיפוגרפיה.
  • העברת מסרים לדפוס ולדיגיטל.
  • מיתוג וקריאייטיב.

 

תחום חוויית המשתמש UI/UX:

  • מבוא לעיצוב גרפי אינטראקטיבי.
  • עיצוב לפלטפורמות דיגיטליות - אתר רספונסיבי.
  • עיצוב ל - Cross Platform בדגש על פלטפורמות מובייל.

 

התחום הטכנולוגי:

  • סדנת פוטושופ ואילוסטרייטור.
  • תוכנת העיצוב Figma.
  • עיצוב דפי נחיתה בוורדפרס.
  • עיצוב בתנועה באפטר אפקטס.

 

כמו כן, כולל הקורס פרויקט גמר יישומי, שבו מתנסים ביישום כל הכלים הנלמדים בעיצוב גרפי ובחוויית המשתמש. באמצעות פרויקט הגמר ופרויקטים נבחרים נוספים במהלך הקורס, מתאפשרת בניית תיק העבודות, בליווי של המנחה. יש לציין כי תיק עבודות הינו משאב הכרחי בתהליך ההשתלבות בתעשייה עבור כל מעצב.

 

מה הם תנאי הקבלה?


כדי להתקבל לקורס ידע לעמוד בתנאים הבאים:

  • ראיון אישי.
  • מילוי שאלון הכולל משימות יצירה.
  • ידע בסיסי בשפה האנגלית.
     

איזו תעודה מקבלים?

 
לעומדים בדרישות הקורס מוענקת תעודה מטעם בית הספר חשיפה. קורס זה בבית הספר חשיפה מזכים את הבוגרים בנקודות זכות אקדמיות להמשך הלימודים בתואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה.

 

 

עוד מסלולי לימוד - בית ספר חשיפה